بازی قهرمانان علیه شیاطین منتشر شد
#21
(1399/2/21، 02:48 عصر)shazde نوشته است: سلام
اول که خسته نباشی

mhp  و nariman
ماشالا نکته ای نذاشتن برای گفتن :d ‌
این سبک بازی ها رو من دوس دارم و دانلود خور خوبی هم دارن

یه نمونه پیشرفته تر از بازیت هم نشون لینک میدم ببین برای آنالیزش
https://play.google.com/store/apps/detai...Dx_n7Rzab8

فقط حیف که کانستراکت یه محدودیت حجمی داره و اگه زیاد انیمیشن و کاراکتر جدید بهش اضافه بشه برای همچین بازی هایی , خیلی سنگین میشه و کند
سلام محمد جان ؛ ذکر خیرت بود یا نبود ؟ نمیدونم  =)) ‌
والا این بازی که من ساختم تفننی بود ، کلا دو هفته ساختش طول کشید .
فقط ساختم ببینم بازخوردش چه شکلیه وگرنه هدفم چیز دیگه ای هست ، هم اینکه میخواستم ببینم چه باگ هایی قراره توی این سبک از بازی ها بخوره !
حالا این لا به لا ها ی صفحه برترین ها هم بره که خوشمان می آید  =)) ‌
با اینکه بازی توی دو هفته ساخته شده اما احتمال داره تا سال های آینده هم براش آپدیت بیاد .
درباره محدودیت و حجم و اینام من برنامه های خاصی دارم ، این بازی هایی که در حال حاضر دارم ( یا میخوام ) منتشر کنم فقط سنگین در میان .
در کل تجربه میشه دیگه  :d ‌
  پاسخ


 سپاس شده توسط: shazde ، MohammadHadi ، oak
#22
(1399/2/21، 02:52 عصر)Master Badfar نوشته است: در کنار مطالبی که دوستان بیان کردن باید بگم به نظرم این بازی پتانسیل خوبی برای آنلاین شدن داره.
حتماً به ورژن آنلاین اش هم فکر کن حسام جان. به نظرم تلفیقی از مبارزه آفلاین و آنلاین میتونه خیلی مهیج باشه.
 البته که بماند آنلاین کردن پروژه یکم وقت گیره و گاهی هم اعصاب خردکن.
امیدوارم بعد از اینکه آپدیت رو بیرون دادی بازیت بترکونه.
موفق باشی.
آقا درباره آنلاین نگو که من اینقدر عاشق بازی های آنلاینم که از پوست موزم میخوام بازی آنلاین در بیارم  =)) ‌
چون داشتم کم کم ساخت بازی آفلاین رو فراموش میکردم رفتم سراغ این بازی ، ضمن اینکه برای من به شخصه ساخت بازی آنلاین سرعت کمتری از بازی آفلاین داره چون روی این موضوع سال ها هست تمرکز کردم بخاطر همین آنلاین راحت ترم ، اما خب این بازی رو برای تجربه و همچنین شناسایی باگ ساختم .

در آینده دور نسخه های آنلاین شبیه به این بازی ها خواهم ساخت و در برنامه هام هست .
هرچند درست میفرمایید ، این بازی به تنهایی پتانسیل آنلاین شدن رو داره ، اما برای این بازی برنامه ای برای آنلاین شدنش ندارم .

آپدیت به آپدیت بهتر خواهد شد .
  پاسخ


 سپاس شده توسط: shazde ، MohammadHadi ، ᔕinaᗪehghani
#23
(1399/2/21، 03:15 عصر)amin COD نوشته است: سلام و عرض تبریک به حسام برای این بازی جذاب تصویر: images/smilies/yahoo/4.gif
آقا من خیلی با این سبک بازی حال میکنم مخصوصا که تو از گرافیک کارتونی بامزه هم داخلش استفاده کردی
و به قول شازده دانلود خور هم هست...فقط باید طبق بعضی نظرات دوستان یه قسمت هاییش رو تغییر بدی
بنظرم اولین کارت این باشه که آیکون رو تغییر بدی...این شخصیت که گذاشتی برای آیکون مناسب نیست...حتی وسط صفحه هم نیست
عوضش کنی بنظرم بهتره...در کل بنظرم عالیه...خسته نباشی تصویر: images/smilies/yahoo/41.gifتصویر: images/smilies/yahoo/4.gif

 
سلام امین داداشم :)
خودمم با این سبک بازی خیلی حال میکنم . در کل چیزی که خودم نتونم بازی کنم کلا نمیسازم .
تغییرات نسخه بعدی رو دارم دونه دونه مینویسم توی ی برگه و مکتوب میکنم ؛ بزودی شروع میکنم ، فعلا منتظرم نظرات همه دوستان رو بشنوم و اینکه بعضی از دوستان هم هنوز دانلود نکردن و فقط بعضی از موارد ظاهری رو اعلام کردن ، منتظرم ی مدت بگذره تا بتونم ی نسخه پایدار بدم بیرون .
آیکون آره خیلی ساده هست ، مسلما تغییرش میدم .

ممنونم :) موفق باشی
  پاسخ


 سپاس شده توسط: MohammadHadi ، amin COD
#24
به نام خدا
با سلام ،منم یک پیشنهاد دارم ، به نظر من برای قهرمان ها و نیرو ها مثل ساختمان ها نوار سلامتی داشته باشند ، تا بازیکن بفهمد که نیرو هاش چقدر سلامتی برایشان مانده است.
 به نام خدا
 « از گهواره تا گور دانش بجویید. »
 سخنی از پیامبر اسلام
  « بسی رنج بردم بدین سال سی            عجم زنده کردم بدین پارسی »
 فردوسی

 «دو کس رنج بیهود بردند و سعی بی فایده کردند ؛ یکی آن که اندوخت و نخورد و دیگر آن که آموخت و نکرد.»
 «علم چندان که بیشتر خوانی          چون عمل در تو نیست، نادانی

 نه محقّق بوَد نه دانشمند          چارپایی، بر او کتابی چند
 آن تهی مغز را چه علم و خبر          که بر او هیزم است یا دفتر؟»

 سعدی

کانال ما در آپارات: محمد امین 1388 1378

مسلط به جاوا اسکریپت و html5 و css3 و پایتون.
غایب
  پاسخ


 سپاس شده توسط: hasansanaei ، ᔕinaᗪehghani
#25
درسته و همینطور می خواستم بگم که ساختمونا رو مثل این دربیا و اینکه نوار های سلامتی رو توی ui بزار
[تصویر:  23.jpg?w=748&h=421]
[تصویر:  default-yellow.svg]
غایب
  پاسخ


 سپاس شده توسط: hasansanaei ، ᔕinaᗪehghani
#26
(1399/2/21، 06:25 عصر)amin hosseini نوشته است: به نام خدا
با سلام ،منم یک پیشنهاد دارم ، به نظر من برای قهرمان ها و نیرو ها مثل ساختمان ها نوار سلامتی داشته باشند ، تا بازیکن بفهمد که نیرو هاش چقدر سلامتی برایشان مانده است.
سلام ؛ ممنونم از پیشنهادتون ،
اما دلیل نذاشتن نوار سلامتی برای نیرو ها این بود که سیستم بازی کمترین مصرف سی پی یو رو داشته باشه ، اگر بخوام برای تمامی کاراکتر ها ( که همشون هم همیشه در حال حرکت هستند ) نوار سلامتی بذارم ، به خودی خود 20 تا 30 درصد از سی پی یو کل بازیو مصرف میکنه .
البته توی برنامم برای آپدیت بعدی نوار سلامتی بود اما نه بصورت دیفالت ؛ میخوام به عنوان یک نوع تنظیمات به بازی اضافه کنم ( یعنی کاربر خودش انتخاب کنه که میخواد نوار سلامتی بهش نمایش داده بشه یا خیر ) که اینطوری مصرف سی پی یو در صورتی که کاربر نخواد بهش نوار سلامتی نمایش داده بشه مصرف چندانی نداشته باشه .
نقل قول: درسته و همینطور می خواستم بگم که ساختمونا رو مثل این دربیا و اینکه نوار های سلامتی رو توی ui بزار
اول اینکه بازی رو ساخته بودم همین کارو کرده بودم ، اما بخاطر اینکه سورس ی بار حذف شد و مجبور شدم از اتو سیو روز قبلش استفاده کنم ، دیگه دست نزدم باز به نوار سلامتیش که همینی که الان میبینید منتشر شد .
  پاسخ


 سپاس شده توسط: MohammadHadi ، ᔕinaᗪehghani
#27
(1399/2/21، 07:36 عصر)hesam3 نوشته است:
(1399/2/21، 06:25 عصر)amin hosseini نوشته است: به نام خدا
با سلام ،منم یک پیشنهاد دارم ، به نظر من برای قهرمان ها و نیرو ها مثل ساختمان ها نوار سلامتی داشته باشند ، تا بازیکن بفهمد که نیرو هاش چقدر سلامتی برایشان مانده است.
سلام ؛ ممنونم از پیشنهادتون ،
اما دلیل نذاشتن نوار سلامتی برای نیرو ها این بود که سیستم بازی کمترین مصرف سی پی یو رو داشته باشه ، اگر بخوام برای تمامی کاراکتر ها ( که همشون هم همیشه در حال حرکت هستند ) نوار سلامتی بذارم ، به خودی خود 20 تا 30 درصد از سی پی یو کل بازیو مصرف میکنه .
البته توی برنامم برای آپدیت بعدی نوار سلامتی بود اما نه بصورت دیفالت ؛ میخوام به عنوان یک نوع تنظیمات به بازی اضافه کنم ( یعنی کاربر خودش انتخاب کنه که میخواد نوار سلامتی بهش نمایش داده بشه یا خیر ) که اینطوری مصرف سی پی یو در صورتی که کاربر نخواد بهش نوار سلامتی نمایش داده بشه مصرف چندانی نداشته باشه .
نقل قول: درسته و همینطور می خواستم بگم که ساختمونا رو مثل این دربیا و اینکه نوار های سلامتی رو توی ui بزار
اول اینکه بازی رو ساخته بودم همین کارو کرده بودم ، اما بخاطر اینکه سورس ی بار حذف شد و مجبور شدم از اتو سیو روز قبلش استفاده کنم ، دیگه دست نزدم باز به نوار سلامتیش که همینی که الان میبینید منتشر شد .


چقدر سی پی یو مصرف کنه استاندارد هستش ؟
 
غایب
  پاسخ


 سپاس شده توسط: M.gh ، hasansanaei ، ᔕinaᗪehghani
#28
نقل قول: چقدر سی پی یو مصرف کنه استاندارد هستش ؟
 
بصورت عددی نیست که من به شما بگم N قدر !
غیر از اون سی پی یو گوشی های قوی تر و ضعیف تر متفاوت هستند .

به طور کلی به خاطر استفاده از ایونت اوری تیک و اکشن های به تعداد بسیار بالا و درگیری تعداد زیادی متغیر ، خود بخش نوار سلامتی میتونه 20 تا 30 درصد کل مصرف سخت افزاری بازی رو افزایش بده .
  پاسخ


 سپاس شده توسط: oak ، ᔕinaᗪehghani
#29
تبریک میگم داداش بازی خوبی شده البته از نظر گرافیکش که دیدم میگم

گوشی من 512 رم داره بازی رو که باز میکنم بعد از یه مدت میزنه بیرون
  پاسخ


 سپاس شده توسط: hasansanaei ، ᔕinaᗪehghani
#30
(1399/2/22، 03:19 صبح)mahdi.p نوشته است: تبریک میگم داداش بازی خوبی شده البته از نظر گرافیکش که دیدم میگم

گوشی من 512 رم داره بازی رو که باز میکنم بعد از یه مدت میزنه بیرون
سلام

توی توضیحات بازی دقیقا همون خط اول نوشتم :
توجه : برای اجرای صحیح بازی باید گوشی شما رم 1024 یا بیشتر داشته باشد . "
متشکرم .
  پاسخ


 سپاس شده توسط: ᔕinaᗪehghani


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  بازی جورچین خیلی ساده Hadika 4 600 1404/3/15، 04:26 عصر
آخرین ارسال: Hadika
  بازی فضاپیما در مایکت ya mahdi 0 238 1404/1/5، 09:50 صبح
آخرین ارسال: ya mahdi
  بازی runner نسخه‌ی ۴ منتشر شد. ehsanavy 0 646 1403/2/30، 10:34 صبح
آخرین ارسال: ehsanavy
  بازی تانک وار کامل شد (:--ALI--:) 0 952 1402/12/7، 03:57 عصر
آخرین ارسال: (:--ALI--:)
  بازی جواب طلایی alirezauu13 4 1,335 1402/8/17، 06:52 عصر
آخرین ارسال: hasansanaei

پرش به انجمن: