انتشار بازی cobra fight 1
#31
(1399/6/27، 04:17 عصر)oak نوشته است: عالی بودش
بهترین بازی بود که دیدم
یو آیش هم عالی بود
مموری یوزیج چند هست ؟؟؟
ممنونم از لطفت امیر مهدی جان...
گرفتن تایید یو آی از شما مثل قبولی تو کنکور دکتری بود...
حجم بازی 14 مگ
مموری یوزیج 132

(1399/6/27، 05:39 عصر)amin hosseini نوشته است: عالیه فقط یک جاهایی موزیک صدای خش دار پیدا می کرد... که فکر کنم به خاطر این است که موزیکاتون را در پوشه ی Music گذاشتین...
ممنونم امین جان این نکته صدا برام عجیب بود چون من خودم مشکلی ندیده بودم
اما ممنونم از وقتی که برام گذاشتی
  پاسخ


 سپاس شده توسط: oak
#32
(1399/6/27، 06:25 عصر)nariman نوشته است:
(1399/6/27، 04:17 عصر)oak نوشته است: عالی بودش
بهترین بازی بود که دیدم
یو آیش هم عالی بود
مموری یوزیج چند هست ؟؟؟
ممنونم از لطفت امیر مهدی جان...
گرفتن تایید یو آی از شما مثل قبولی تو کنکور دکتری بود...
حجم بازی 14 مگ
مموری یوزیج 132
نه بابا ما که کاره ای نیستیم
اصل کاری مردم هستن که باس خوششون بیاد
مموری یوزیج رو بیارید پایین تر بهتره
مثلا همه اسپرایتتون اندازه واقعیشون برابر اندازه ای باشه که تو لایوت ازشون استفاده می کنید
بزرگتر نباشه
در کل من (با اینکه بازی منتشر نکردم) بهتون تبریک میگم
[تصویر:  default-yellow.svg]
غایب
  پاسخ


 سپاس شده توسط: nariman ، Amirhesam.KH
#33
(1399/6/27، 05:55 عصر)kiarash نوشته است: خیلی خیلی عالیه بود واقعا خوشم اومد . ولی به نظرم آقا امین درست میگه و اینکه اون تیر اندازی هلیکوپتر خوب کار نمیکرد و کمی هم سخت بود
ممنونم کیارش جان از لطفت.
ممنون میشم اگر کس دیگه ای هم مشکل در شلیک داشت به من بگه تا مطمین بشم مشکل از تاچ صفحه آقا کیارش نیست
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#34
(1399/6/27، 03:46 عصر)nariman نوشته است: سلام و عرض ادب...
ببخشید که دوباره تاپیک رو بالا آوردم.
من میخواستم از دوستان انجمنم خواهش کنم که یک لطف بزرگ در حقم بکنن...
اگر فرصتش رو داشتن خروجی html5 بازی که در زیر خدمتتون گذاشتم رو لطفا تست بفرمایند و ببینن بازی رو گوشی و یا سیستمشون درست عمل میکنه؟
چون این بازی اولین بازی رسمی من هست که اگر خدا بخواد قراره برای مارکت html5 خارج از ایران ارایه بشه برای همین خیلی برام مهم هست که توی قدم اول با 100 در 100 توانم وارد این مارکت بشم...
بازی هنوز کامل نشده و بعضی بخشهاش مثل دکمه اسلوموشن که هنوز توی بودنش تردید دارم اجرایی نشده اما کلیت بازی همین هست. به من لطف بزرگی میکنین اگر بازی رو تست بفرمایید و ببینید روی گوشی و یا سیستم خودتون درست عمل میکنه یا نه.
ممنونم از لطفتون...
لینک فیلم بازی در آپارات:
cyber fight 1

لینک موقت html5 بازی بر روی سایتم:
cyber fight 1

 
سلام؛
پرفرمنس بازی مطلوبه و بازی روان اجرا میشه.
اما یه سری موارد رو دیدم که به نظرم بهش توجه بشه بد نیست.
  • 1- آیکونی که برای ریدایرکت به پیج اینستاگرامی تون قرار دادین اگر روش Tap یا کلیک بشه به جای باز شدن یک تب جدید در مرورگر و نمایش پیج اینستاگرامی شما صفحه فعلی رو ریدایرکت میکنه به آدرس پیج اینستاگرامی شما. پس بهتره تعریف کنین که در یک تب جدید کاربر ریدایرکت بشه به صفحه اینستاگرامی تون.
  • 2- بهتره امتیازات و تعداد تانک ها و سایر المان هایی که کاربر نابود کرده رو بعد از هر راند بازی سیو کنین (چه به صورت آنلاین و چه به صورت لوکال). اینطوری میتونین برترین امتیازات بازیکنان رو هم نمایش بدین (البته اگر آنلاین امتیازات رو سیو کنین).
  • 3- اگر هدفتون فقط انتشار بازی HTML5 برای موبایله که هیچ و اگر هم هدفتون انتشار بازی HTML5 مولتی پلتفرم هست بهتره برای بازیتون یک نسخه PC هم بسازین و بعد با توجه به یوزرایجنت (Useragent) کاربر تصمیم بگیرین که نسخه موبایلی بازی برای کاربر نمایش داده بشه یا نسخه PC. 
  • 4- خُب طبیعیه که توی بازیتون کاربر یا در حال انهدام اهداف پیش روی خودش باشه یا هم در حال انجام مانور برای فرار از دست موشک ها. بهتره یک زمان استراحت خیلی کوتاه که صرفاً شامل پرواز باشه هر از چند گاهی در نظر بگیرین چرا که اینطوری اجازه میدین کاربر یک استراحتی بکنه و بتونه دوباره تمرکز کنه.
  • 5- بهتره برای بازیتون سطوح آسان، نرمال، سخت و خیلی سخت در نظر بگیرین حالا یا به صورت علنی یا غیر علنی. منظورم از لفظ علنی اینه که در همون ابتدای بازی از کاربر سوال کنین که چه سطحی مد نظرشه و با توجه به سطح انتخابی کاربر بازی پیش بره. در حالت غیر علنی هم شما از کاربر سوال نمیکنین و با توجه به نظر خودتون یا یکسری پارامترهای تصادفی و رندوم پله به پله بازی رو دشوار میکنین. اینکه کمی قبلتر گفتم امتیازات بازیکن رو سیو کنین توی حالت غیر علنی میتونه کمک حال باشه و سطح مناسبی رو برای هر کاربر با توجه به امتیازاتش ارائه بده. 
  • 6- اگه بتونین توی مسیر پرواز هلی کوپتر آیتم هایی مثل ضد ضربه شدن برای یک مدت زمان مشخص، افزایش راندمان بازی، افزایش امتیاز تا یک حد مشخص رو پیاده کنین هم بازی جذاب تر میشه. میتونین یه سری الماس هم در طول مسیر قرار بدین تا در صورتی که کاربر گیم اور شد اما الماس داشت بتونه با مصرف کردن الماس هایی که داره مجدد به چرخه بازی برگرده.
موفق باشین.
غایب
  پاسخ


 سپاس شده توسط: oak ، nariman
#35
(1399/6/27، 06:28 عصر)oak نوشته است:
(1399/6/27، 06:25 عصر)nariman نوشته است:
(1399/6/27، 04:17 عصر)oak نوشته است: عالی بودش
بهترین بازی بود که دیدم
یو آیش هم عالی بود
مموری یوزیج چند هست ؟؟؟
ممنونم از لطفت امیر مهدی جان...
گرفتن تایید یو آی از شما مثل قبولی تو کنکور دکتری بود...
حجم بازی 14 مگ
مموری یوزیج 132
نه بابا ما که کاره ای نیستیم
اصل کاری مردم هستن که باس خوششون بیاد
مموری یوزیج رو بیارید پایین تر بهتره
مثلا همه اسپرایتتون اندازه واقعیشون برابر اندازه ای باشه که تو لایوت ازشون استفاده می کنید
بزرگتر نباشه
در کل من (با اینکه بازی منتشر نکردم) بهتون تبریک میگم
امیر مهدی جان اندازه اسپرایتها کاملا بهینه شده. مشکل از حجم بالای افکتها و اسپرایتها و انیمیشنهای بعضی فواصل زمانیه که همزمان ران میشن و نمبتونم حذفشون کنم. فراموش نکنین که بازی html5 ممکنه توی دسکتاپ و با رزوروشن بالا و در حالت فول اسکرین اجرا بشه پس باید کیفیت گرافیک رو یک چیزی بینابین بگیرم. خیلی تلاش کردم این حجم انیمیشن رو تو 14 مگ جمع کنم. برای همین هم اول اینجا و اگر بازی تکمیل شد بعدا تو گروه های بازیسازی تلگرامی لینک رو قرار میدم تا دوستانم بهم لطف کنن و ببینن بازی رو دیوایسشون بدون لگ اجرا میشه یا نه. برای من اگر بالای 90 درصد کاربرها بتونن بازی رو درست ببینن کافیه. ترجیح میدم برای اون 10 درصد باقیمونده کیفیت رو پایین نیارم. هرچند بارها تو سایت سیرا خوندم که تجربه بازیسازهای html5 تو دنیا میگه که بازی زیر 200 مگ مموری برای عرضه به مارکت معقوله.
اما چشم بازم اگر دیدم راه داره مموریش رو پایینتر میارم.
بازم ممنونم از لطفت.
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#36
هر کاری میکنین فقط از افکت استفاده نکنین توی اندروید خیلیی کند میشه
  پاسخ


 سپاس شده توسط: nariman
#37
(1399/6/27، 06:38 عصر)Master Badfar نوشته است:
(1399/6/27، 03:46 عصر)nariman نوشته است: سلام و عرض ادب...
ببخشید که دوباره تاپیک رو بالا آوردم.
من میخواستم از دوستان انجمنم خواهش کنم که یک لطف بزرگ در حقم بکنن...
اگر فرصتش رو داشتن خروجی html5 بازی که در زیر خدمتتون گذاشتم رو لطفا تست بفرمایند و ببینن بازی رو گوشی و یا سیستمشون درست عمل میکنه؟
چون این بازی اولین بازی رسمی من هست که اگر خدا بخواد قراره برای مارکت html5 خارج از ایران ارایه بشه برای همین خیلی برام مهم هست که توی قدم اول با 100 در 100 توانم وارد این مارکت بشم...
بازی هنوز کامل نشده و بعضی بخشهاش مثل دکمه اسلوموشن که هنوز توی بودنش تردید دارم اجرایی نشده اما کلیت بازی همین هست. به من لطف بزرگی میکنین اگر بازی رو تست بفرمایید و ببینید روی گوشی و یا سیستم خودتون درست عمل میکنه یا نه.
ممنونم از لطفتون...
لینک فیلم بازی در آپارات:
cyber fight 1

لینک موقت html5 بازی بر روی سایتم:
cyber fight 1

 
سلام؛
پرفرمنس بازی مطلوبه و بازی روان اجرا میشه.
اما یه سری موارد رو دیدم که به نظرم بهش توجه بشه بد نیست.
  • 1- آیکونی که برای ریدایرکت به پیج اینستاگرامی تون قرار دادین اگر روش Tap یا کلیک بشه به جای باز شدن یک تب جدید در مرورگر و نمایش پیج اینستاگرامی شما صفحه فعلی رو ریدایرکت میکنه به آدرس پیج اینستاگرامی شما. پس بهتره تعریف کنین که در یک تب جدید کاربر ریدایرکت بشه به صفحه اینستاگرامی تون.
  • 2- بهتره امتیازات و تعداد تانک ها و سایر المان هایی که کاربر نابود کرده رو بعد از هر راند بازی سیو کنین (چه به صورت آنلاین و چه به صورت لوکال). اینطوری میتونین برترین امتیازات بازیکنان رو هم نمایش بدین (البته اگر آنلاین امتیازات رو سیو کنین).
  • 3- اگر هدفتون فقط انتشار بازی HTML5 برای موبایله که هیچ و اگر هم هدفتون انتشار بازی HTML5 مولتی پلتفرم هست بهتره برای بازیتون یک نسخه PC هم بسازین و بعد با توجه به یوزرایجنت (Useragent) کاربر تصمیم بگیرین که نسخه موبایلی بازی برای کاربر نمایش داده بشه یا نسخه PC. 
  • 4- خُب طبیعیه که توی بازیتون کاربر یا در حال انهدام اهداف پیش روی خودش باشه یا هم در حال انجام مانور برای فرار از دست موشک ها. بهتره یک زمان استراحت خیلی کوتاه که صرفاً شامل پرواز باشه هر از چند گاهی در نظر بگیرین چرا که اینطوری اجازه میدین کاربر یک استراحتی بکنه و بتونه دوباره تمرکز کنه.
  • 5- بهتره برای بازیتون سطوح آسان، نرمال، سخت و خیلی سخت در نظر بگیرین حالا یا به صورت علنی یا غیر علنی. منظورم از لفظ علنی اینه که در همون ابتدای بازی از کاربر سوال کنین که چه سطحی مد نظرشه و با توجه به سطح انتخابی کاربر بازی پیش بره. در حالت غیر علنی هم شما از کاربر سوال نمیکنین و با توجه به نظر خودتون یا یکسری پارامترهای تصادفی و رندوم پله به پله بازی رو دشوار میکنین. اینکه کمی قبلتر گفتم امتیازات بازیکن رو سیو کنین توی حالت غیر علنی میتونه کمک حال باشه و سطح مناسبی رو برای هر کاربر با توجه به امتیازاتش ارائه بده. 
  • 6- اگه بتونین توی مسیر پرواز هلی کوپتر آیتم هایی مثل ضد ضربه شدن برای یک مدت زمان مشخص، افزایش راندمان بازی، افزایش امتیاز تا یک حد مشخص رو پیاده کنین هم بازی جذاب تر میشه. میتونین یه سری الماس هم در طول مسیر قرار بدین تا در صورتی که کاربر گیم اور شد اما الماس داشت بتونه با مصرف کردن الماس هایی که داره مجدد به چرخه بازی برگرده.
موفق باشین.
سلام و عرض ادب.
master badfar عزیز افتخار بزرگی بهم دادید که برام وقت گذاشتین و این نکات خیلی کاربردی و خوب رو بهم گوشزد کردین و مثل همیشه بی چشمداشتی علم بالاتون رو در اختیار همه مون قرار دادین.
اول از همه خدمتتون عرض کنم که نکات 4 و 5 و 6 عالی بودن که خودم بهشون اصلا فکر نکرده بودم. باید چندین روز بشینم و به نکات و ایده های 4و5و6 تون فکر کنم. بنابراین الان فقط تشکر میکنم ازتون تا بتونم خوب روشون فکر کنم.
در مورد نکته اول... من تو پلاگین برازر لینک اینستاگرام رو نوشتم. ممنون میشم راهنماییم بفرمایید که برای نیو تب باید چیکار میکردم؟
در مورد نکته دوم... من اصلا تا الان هیچ مطالعه ای در مورد بخش آنلاین بازیسازی نداشتم. بنابراین فعلا تلاشم این هست که با همون لوکال استوریج سر و ته قضیه رو هم بیارم. اما حتما تو برنامه ریزیم هست که بالاخره وارد بخش آنلاین و ارتباط با سرور هم بشم.
در مورد نکته سوم... برای من مارکت html5 یک دنیای ناشناخته هست. هنوز نمیدونم اصلا کسی حاضر میشه بازی من رو منتشر کنه یا نه. چون هنوز هیچ چیز نمیدونم و اینکه ناشر از من چی میخواد برای همین مجبورم با همین سایز 854 در 480 وارد گود بشم ببینم چی پیش میاد وناشرها از من دقیقا چی میخوان و اصلا بازیم رو میپسندن یا نه؟ قطعا اگر نسخه پی سی رو خواستن هر چند برای این بازی تغییر سایز خیلی خیلی وحشتناکه چون همه بازی مبتنی بر مختصات نقاط مختلف صفحه هست و با تغییر سایز فاجعه پیش میاد اما اگر ناشر این خواسته اش باشه من طبق فرمایش شما نسخه پی سیش رو هم میزنم اما فعلا برای شروع کار اول باید وارد آب بشم و ترسم از آب بریزه بعد دنبال شنای پروانه باشم...
خیلی خیلی منت سرم گذاشتین که برام وقت گذاشتین. اسمتون رو افتخار نداشتم بدونم اما با همون عنوان master badfar از شما تشکر میکنم...
ارادتمند.
 
  پاسخ


 سپاس شده توسط: Amirhesam.KH ، Master Badfar
#38
در مورد html نباید داخل مارکت منتشر کنین
باید سورس بازیتون رو بفروشین یا واگذار کنین
پول خوبی هم میدن
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#39
(1399/6/27، 07:05 عصر)nariman نوشته است: سلام و عرض ادب.
master badfar عزیز افتخار بزرگی بهم دادید که برام وقت گذاشتین و این نکات خیلی کاربردی و خوب رو بهم گوشزد کردین و مثل همیشه بی چشمداشتی علم بالاتون رو در اختیار همه مون قرار دادین.
اول از همه خدمتتون عرض کنم که نکات 4 و 5 و 6 عالی بودن که خودم بهشون اصلا فکر نکرده بودم. باید چندین روز بشینم و به نکات و ایده های 4و5و6 تون فکر کنم. بنابراین الان فقط تشکر میکنم ازتون تا بتونم خوب روشون فکر کنم.
در مورد نکته اول... من تو پلاگین برازر لینک اینستاگرام رو نوشتم. ممنون میشم راهنماییم بفرمایید که برای نیو تب باید چیکار میکردم؟
در مورد نکته دوم... من اصلا تا الان هیچ مطالعه ای در مورد بخش آنلاین بازیسازی نداشتم. بنابراین فعلا تلاشم این هست که با همون لوکال استوریج سر و ته قضیه رو هم بیارم. اما حتما تو برنامه ریزیم هست که بالاخره وارد بخش آنلاین و ارتباط با سرور هم بشم.
در مورد نکته سوم... برای من مارکت html5 یک دنیای ناشناخته هست. هنوز نمیدونم اصلا کسی حاضر میشه بازی من رو منتشر کنه یا نه. چون هنوز هیچ چیز نمیدونم و اینکه ناشر از من چی میخواد برای همین مجبورم با همین سایز 854 در 480 وارد گود بشم ببینم چی پیش میاد وناشرها از من دقیقا چی میخوان و اصلا بازیم رو میپسندن یا نه؟ قطعا اگر نسخه پی سی رو خواستن هر چند برای این بازی تغییر سایز خیلی خیلی وحشتناکه چون همه بازی مبتنی بر مختصات نقاط مختلف صفحه هست و با تغییر سایز فاجعه پیش میاد اما اگر ناشر این خواسته اش باشه من طبق فرمایش شما نسخه پی سیش رو هم میزنم اما فعلا برای شروع کار اول باید وارد آب بشم و ترسم از آب بریزه بعد دنبال شنای پروانه باشم...
خیلی خیلی منت سرم گذاشتین که برام وقت گذاشتین. اسمتون رو افتخار نداشتم بدونم اما با همون عنوان master badfar از شما تشکر میکنم...
ارادتمند.
 
در رابطه با باز شدن صفحه اینستاگرامی تون در تب جدید کافیه از اکشن Open URL in New Window شیء Browser استفاده کنین.
البته راجع به تهیه نسخه مجزا برای PC به نظرم یه چیزی پروندم. چون در نهایت بازی شما فول اسکرین اجرا میشه پس تفاوتی نمیکنه =)
غایب
  پاسخ


 سپاس شده توسط: nariman ، Amirhesam.KH
#40
من که واقعا لذت بردم از بازی آقا نریمان
فقط روی گوشی من یکم بازی سخت بود نمیدونم چرا
چون اصلا شلیک نمیکرد
ممنون میشم این مشکل رو رفع کنید
با تشکر
از دانش خود ، همیشه بهینه استفاده کنید !
  پاسخ


 سپاس شده توسط: nariman ، Amirhesam.KH


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  بازی جورچین خیلی ساده Hadika 4 600 1404/3/15، 04:26 عصر
آخرین ارسال: Hadika
  بازی فضاپیما در مایکت ya mahdi 0 238 1404/1/5، 09:50 صبح
آخرین ارسال: ya mahdi
  بازی runner نسخه‌ی ۴ منتشر شد. ehsanavy 0 646 1403/2/30، 10:34 صبح
آخرین ارسال: ehsanavy
  بازی تانک وار کامل شد (:--ALI--:) 0 952 1402/12/7، 03:57 عصر
آخرین ارسال: (:--ALI--:)
  بازی جواب طلایی alirezauu13 4 1,335 1402/8/17، 06:52 عصر
آخرین ارسال: hasansanaei

پرش به انجمن: