ارسالها: 701
موضوعها: 24
تاریخ عضویت: خرد 1394
مکان: شیراز
سپاسها: 753
626 سپاس گرفتهشده در 365 ارسال
آره اسمش swing copters بود ... البته اینو به اسم .GEARS منتشر کرد ...
در کل قبل از فلپی هم دوتا بازی داشت که زیاد درآمد نداشتن
! KEEP CALM AND LOVE CONSTRUCT 2
آرام باش و به کانستراکت 2 عشق بورز !
ارسالها: 127
موضوعها: 10
تاریخ عضویت: تير 1394
سپاسها: 2
122 سپاس گرفتهشده در 57 ارسال
کسی از بازی های تاپ بازار سراغ نداره و مطمعن باشه که ماهیانه و یا روزانه چقدر درامدشونه از خرید درون برنامه ؟
ارسالها: 701
موضوعها: 24
تاریخ عضویت: خرد 1394
مکان: شیراز
سپاسها: 753
626 سپاس گرفتهشده در 365 ارسال
(1394/10/3، 01:36 صبح)mahdi71 نوشته است: کسی از بازی های تاپ بازار سراغ نداره و مطمعن باشه که ماهیانه و یا روزانه چقدر درامدشونه از خرید درون برنامه ؟
تو این لینک با نادعلی زاده ، مدیر شرکت تاد و سازنده فروت کرفت مصاحبه کردن ... طبق گفته خودش : "
چنین مسائلی جزو رازهای شرکت هستند اما به طور کلی الان بعد از یک سال و نیم که از ارائه فروت کرفت گذشته، از 940 هزار کاربرت فروت کرفتی حدودا ماهی 40 تا 80 میلیون تومان در ماه درآمد داریم و برای حدود 20 کارمند شغل ایجاد کرده ایم. خود بازی رایگان است و بابت هزینه هایی که در طول بازی باید انجام دهند، هزینه دریافت می کنیم. به این روش درآمدی فریمیم (Freemium) می گویند، یعنی اصل اپ مج-انی است ولی هزینه های جانبی اش نیاز به پرداخت هزینه دارد."
اینم لینک ، خوندنش خالی از لطف نیست :
ثروت میلیونی جوان 25 ساله ایرانی با ابداع بازی فروت کرفت | کوکا
! KEEP CALM AND LOVE CONSTRUCT 2
آرام باش و به کانستراکت 2 عشق بورز !
ارسالها: 127
موضوعها: 10
تاریخ عضویت: تير 1394
سپاسها: 2
122 سپاس گرفتهشده در 57 ارسال
حالا وقتی با یه بازی ساده به این درامد رسیدن به نظرتون عاقلانست که دنبال سیستم تبلیغات و اینا باشیم ؟
ارسالها: 701
موضوعها: 24
تاریخ عضویت: خرد 1394
مکان: شیراز
سپاسها: 753
626 سپاس گرفتهشده در 365 ارسال
(1394/10/4، 12:31 عصر)mahdi71 نوشته است: حالا وقتی با یه بازی ساده به این درامد رسیدن به نظرتون عاقلانست که دنبال سیستم تبلیغات و اینا باشیم ؟
الان پرسودترین بازار تو ایران ساخت بازیهای آنلاین مولتی پلیر رایگانه یا همون فری تو پلی ( free2play ) ... اما خب تکی نمیشه همچین چیزی ساخت و همچنین همه جور بازی هم قابلیت آنلاین بودن نداره ... همچنین خرج سرور و تبلیغ و اینچیزا هم هست ... البته یه دفعه دیدی شانست زد و بدون تبلیغ هم اومدی بالا ( مثل ارتش جیبی ) ...
حالا این آمار فقط مخصوص فروت کرفت بود ... کلش آو کینگز روزانه از بازار حدود ده میلیون تومن درآمد داره که در ماه میشه حدود سیصد میلیون ... خروس جنگی هم مشابه فروت کرفت ... اما بازیهایی هم هستن که با تعداد کم سود خوبی بدست آوردن ... مثلا تیم نورانیوم سازنده بازی فوتبال فانتزی ، با این که دونفرن ولی بازی جالبی ساختن که درآمد خوبی داره ( حالا شاید درآمدش به اندازه بازیهای تاپ نباشه ولی با توجه به تعداد نفرات تیم درآمد خوبی به هر نفر میرسه ... شاید حتی بیشتر از درآمد هر نفر در گروهی مثل مدریک یا تاد )
! KEEP CALM AND LOVE CONSTRUCT 2
آرام باش و به کانستراکت 2 عشق بورز !
ارسالها: 1,385
موضوعها: 79
تاریخ عضویت: آذر 1393
سپاسها: 1831
2418 سپاس گرفتهشده در 980 ارسال
دوستان عزیز،
یه ضرب المثل طنز شیرازی هست که میگه: اگه میخوای هیچ وقت شکست نخوری، هیچ وقت تلاش نکن!
و معنی این ضرب المثل ساختگی، چیزی غیر این نیست که بالاخره شکست ، شالوده ی هر کاری هست و با همه ی کارها و حرفه ها، عجین شده.
اینکه یه بازی یا اپلیکیشن بسازین و بعد بگین، 100 میلیون باید درآمد داشته باشه، این قپی اومدنه.
اما باید توجه کنین، کار و تلاش زیاد، بی نتیجه نمیمونه. به همین جهت قرآن فرمود: «همانا انسان را در رنج و سختی آفریدیم.
رنج و سختی رو به خودتون بگیرید و تلاش کنین. ان شاء الله به جواب میرسین.
ارسالها: 539
موضوعها: 41
تاریخ عضویت: شهر 1394
مکان: جمهوری اسلامی ایران ،آذربایجان غربی شهرستان نقده
سپاسها: 549
471 سپاس گرفتهشده در 210 ارسال
اقا مهدی
اگر بلدید به ما هم یاد بدید تو رو خدا قسمت میدم به ما هم یاد بدین چطور بازی انلاین بسازیم من هر منبعی که گفتید رفتم ولی نشد . خواهش مینکنم یا بدید خودتان یاد بدید چطور بسازیم مثلا بازی که ساخته بودین جنگ ژنرال ها چطور ساختین .؟ طرز استفاده از شی مولتی پلیر رو یاد بدین و چطور مختصات تانک ها فرستاده میشدن . خواهش میکنم یاد بدین چطور بازی انلاین بسازیم
زکات علم ، آموزش دادن ان است از امام صادق (ع)