مهمان عزیز خوش‌آمدید. ورود عضــویت


حل شده سوال درباره متغییر
#1
سلام دوستان
چطور میتونم مقدار یک متغییر رو به یک متغییر دیگه(در یه لایوت دیگه)اضافه کنم؟
مثلا دوتا متغییر دارم یکی تعداد سکه ایی هست که تو بازی جمع میکنه و یکی دیگه کل سکه ها حالا میخوام وقتی بازی تموم شد متغییر اول یه متغییر دوم اضافه بشه
چیکار کنم؟
 
پاسخ دهید
 سپاس شده توسط: amir 536
#2
اول یه تکست تو لایوت بازید میزاری بعد اون تو تکستش رو با امتیاز خودمون برابر میکنیم بعد تو اون لایوت دیگه یه تکست می زاریم بعد یه گلوبال وریوبل میزاری می نویسی تو ایوون نوشته تکست دیگه ای که ساختیم با اون برابر باشه بعد بزن وقت لایوتمون شروع شد به ااون گلوبال وریوبل امتیازمونکه تو بازی داریم اضافه کنه تا مال ما درست شده تو پست بعدی رو سورس فلپی انجام دادم می فرستم


 
پاسخ دهید
 سپاس شده توسط: Appygam ، shazde ، kakmamad
#3
(1397/3/20، 06:07 عصر)amir 536 نوشته:
اول یه تکست تو لایوت بازید میزاری بعد اون تو تکستش رو با امتیاز خودمون برابر میکنیم بعد تو اون لایوت دیگه یه تکست می زاریم بعد یه گلوبال وریوبل میزاری می نویسی تو ایوون نوشته تکست دیگه ای که ساختیم با اون برابر باشه بعد بزن وقت لایوتمون شروع شد به ااون گلوبال وریوبل امتیازمونکه تو بازی داریم اضافه کنه تا مال ما درست شده تو پست بعدی رو سورس فلپی انجام دادم می فرستم

خیلی ممنون 63
اگه میشه زودتر سورس رو بزارید 1
 
پاسخ دهید
 سپاس شده توسط:
#4
(1397/3/20، 08:47 عصر)Appygam نوشته:
(1397/3/20، 06:07 عصر)amir 536 نوشته:
اول یه تکست تو لایوت بازید میزاری بعد اون تو تکستش رو با امتیاز خودمون برابر میکنیم بعد تو اون لایوت دیگه یه تکست می زاریم بعد یه گلوبال وریوبل میزاری می نویسی تو ایوون نوشته تکست دیگه ای که ساختیم با اون برابر باشه بعد بزن وقت لایوتمون شروع شد به ااون گلوبال وریوبل امتیازمونکه تو بازی داریم اضافه کنه تا مال ما درست شده تو پست بعدی رو سورس فلپی انجام دادم می فرستم

خیلی ممنون 63
اگه میشه زودتر سورس رو بزارید 1

اینم لینک دانلود سورس دانلودhttp://s8.picofile.com/file/8328859368/%....capx.html
 
پاسخ دهید
 سپاس شده توسط: Appygam ، shazde ، kakmamad
#5
(1397/3/20، 10:42 عصر)amir 536 نوشته:
(1397/3/20، 08:47 عصر)Appygam نوشته:
(1397/3/20، 06:07 عصر)amir 536 نوشته:
اول یه تکست تو لایوت بازید میزاری بعد اون تو تکستش رو با امتیاز خودمون برابر میکنیم بعد تو اون لایوت دیگه یه تکست می زاریم بعد یه گلوبال وریوبل میزاری می نویسی تو ایوون نوشته تکست دیگه ای که ساختیم با اون برابر باشه بعد بزن وقت لایوتمون شروع شد به ااون گلوبال وریوبل امتیازمونکه تو بازی داریم اضافه کنه تا مال ما درست شده تو پست بعدی رو سورس فلپی انجام دادم می فرستم

خیلی ممنون 63
اگه میشه زودتر سورس رو بزارید 1

اینم لینک دانلود سورس دانلودhttp://s8.picofile.com/file/8328859368/%....capx.html
خیلی ممنون 63 21
 
پاسخ دهید
 سپاس شده توسط: kakmamad
#6
(1397/3/20، 10:42 عصر)amir 536 نوشته:
(1397/3/20، 08:47 عصر)Appygam نوشته:
(1397/3/20، 06:07 عصر)amir 536 نوشته:
اول یه تکست تو لایوت بازید میزاری بعد اون تو تکستش رو با امتیاز خودمون برابر میکنیم بعد تو اون لایوت دیگه یه تکست می زاریم بعد یه گلوبال وریوبل میزاری می نویسی تو ایوون نوشته تکست دیگه ای که ساختیم با اون برابر باشه بعد بزن وقت لایوتمون شروع شد به ااون گلوبال وریوبل امتیازمونکه تو بازی داریم اضافه کنه تا مال ما درست شده تو پست بعدی رو سورس فلپی انجام دادم می فرستم

خیلی ممنون 63
اگه میشه زودتر سورس رو بزارید 1

اینم لینک دانلود سورس دانلودhttp://s8.picofile.com/file/8328859368/%....capx.html
سلام خیلی ببخشید 2 من با توجه به سورس رفتم ولی متاسفانه کار نکرد 
اگه میشه یه نگاه به سورسم بکنید ببینید کجاشو اشتباه رفتم
لطفا تو تلگرام پیام بدیدسورس رو بفرسم البته اگه مشکلی نداره 18 
Telegram: Contact @mdsking
 
پاسخ دهید
 سپاس شده توسط:
#7
ببخشید تلگرام نمیشه همینجا بفرستم
 
پاسخ دهید
 سپاس شده توسط:
#8
سلام
برای اینکار اصلا نیاز به سورس نیست , وقتی مرحله تموم شد , یعنی وقتی که دیگه کاربر سکه نمیتونه جمع کنه , این اونت رو بزنید.
کد:
Sekeha > set value > Sekeha + Seke
Sekeha متغیر اصلی سکه های شماست(همه ی سکه ها) و Seke متغیری هست که سکه های این مرحله توش ذخیره میشه.
شما وقتی مرحله تموم شد مثل اونت بالا بگید متغیر اصلی سکه ها(Sekeha) مقدارش بشه خودش + متغیر Seke

بعد هم با لوکال استورج ذخیره کنید متغیر رو.
 
پاسخ دهید
 سپاس شده توسط: Appygam ، mahdi_R8095
#9
(1397/3/21، 02:40 عصر)shazde نوشته: سلام
برای اینکار اصلا نیاز به سورس نیست , وقتی مرحله تموم شد , یعنی وقتی که دیگه کاربر سکه نمیتونه جمع کنه , این اونت رو بزنید.
کد:
Sekeha > set value > Sekeha + Seke
Sekeha متغیر اصلی سکه های شماست(همه ی سکه ها) و Seke متغیری هست که سکه های این مرحله توش ذخیره میشه.
شما وقتی مرحله تموم شد مثل اونت بالا بگید متغیر اصلی سکه ها(Sekeha) مقدارش بشه خودش + متغیر Seke

بعد هم با لوکال استورج ذخیره کنید متغیر رو.

مشکل من اینه که نمیتونم با لوکال استورج ذخیره کنم 20 20
 
پاسخ دهید
 سپاس شده توسط:
#10

(1397/3/21، 03:52 عصر)Appygam نوشته: مشکل من اینه که نمیتونم با لوکال استورج ذخیره کنم 20 20

تو این لینک روش سیو کردن بازی با سه روش توضیح داده شده:


آموزش کامل ذخیره کردن بازی
 
پاسخ دهید
 سپاس شده توسط: Appygam ، shazde
  


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  ذخیره کردن بخشی از پاسخ سرور در یک متغیر mansoor22 5 238 دیروز، 01:52 صبح
آخرین ارسال: keynet
  اموزش خروجی برای اجرای روی ویندوز [email protected] 1 45 1397/9/17، 09:47 عصر
آخرین ارسال: محمد 82
  زیرمجموعه amin763 0 54 1397/9/13، 12:03 عصر
آخرین ارسال: amin763
Information چه نرم افزار هایی پرداخت درون برنامه ای هک می کنند؟ JavadGamer 14 256 1397/9/12، 08:23 عصر
آخرین ارسال: oak
  افکت برف Moorj 8 164 1397/9/9، 07:56 عصر
آخرین ارسال: shazde

پرش به انجمن: