حل شده سوال درباره متغییر
#1
سلام دوستان
چطور میتونم مقدار یک متغییر رو به یک متغییر دیگه(در یه لایوت دیگه)اضافه کنم؟
مثلا دوتا متغییر دارم یکی تعداد سکه ایی هست که تو بازی جمع میکنه و یکی دیگه کل سکه ها حالا میخوام وقتی بازی تموم شد متغییر اول یه متغییر دوم اضافه بشه
چیکار کنم؟
  پاسخ


 سپاس شده توسط: amir 536
#2
اول یه تکست تو لایوت بازید میزاری بعد اون تو تکستش رو با امتیاز خودمون برابر میکنیم بعد تو اون لایوت دیگه یه تکست می زاریم بعد یه گلوبال وریوبل میزاری می نویسی تو ایوون نوشته تکست دیگه ای که ساختیم با اون برابر باشه بعد بزن وقت لایوتمون شروع شد به ااون گلوبال وریوبل امتیازمونکه تو بازی داریم اضافه کنه تا مال ما درست شده تو پست بعدی رو سورس فلپی انجام دادم می فرستم


  پاسخ


 سپاس شده توسط: Appygam ، shazde ، kakmamad
#3
(1397/3/20، 06:07 عصر)amir 536 نوشته است:
اول یه تکست تو لایوت بازید میزاری بعد اون تو تکستش رو با امتیاز خودمون برابر میکنیم بعد تو اون لایوت دیگه یه تکست می زاریم بعد یه گلوبال وریوبل میزاری می نویسی تو ایوون نوشته تکست دیگه ای که ساختیم با اون برابر باشه بعد بزن وقت لایوتمون شروع شد به ااون گلوبال وریوبل امتیازمونکه تو بازی داریم اضافه کنه تا مال ما درست شده تو پست بعدی رو سورس فلپی انجام دادم می فرستم

خیلی ممنون 63
اگه میشه زودتر سورس رو بزارید 1
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#4
(1397/3/20، 08:47 عصر)Appygam نوشته است:
(1397/3/20، 06:07 عصر)amir 536 نوشته است:
اول یه تکست تو لایوت بازید میزاری بعد اون تو تکستش رو با امتیاز خودمون برابر میکنیم بعد تو اون لایوت دیگه یه تکست می زاریم بعد یه گلوبال وریوبل میزاری می نویسی تو ایوون نوشته تکست دیگه ای که ساختیم با اون برابر باشه بعد بزن وقت لایوتمون شروع شد به ااون گلوبال وریوبل امتیازمونکه تو بازی داریم اضافه کنه تا مال ما درست شده تو پست بعدی رو سورس فلپی انجام دادم می فرستم

خیلی ممنون 63
اگه میشه زودتر سورس رو بزارید 1

اینم لینک دانلود سورس دانلودhttp://s8.picofile.com/file/8328859368/%....capx.html
  پاسخ


 سپاس شده توسط: Appygam ، shazde ، kakmamad
#5
(1397/3/20، 10:42 عصر)amir 536 نوشته است:
(1397/3/20، 08:47 عصر)Appygam نوشته است:
(1397/3/20، 06:07 عصر)amir 536 نوشته است:
اول یه تکست تو لایوت بازید میزاری بعد اون تو تکستش رو با امتیاز خودمون برابر میکنیم بعد تو اون لایوت دیگه یه تکست می زاریم بعد یه گلوبال وریوبل میزاری می نویسی تو ایوون نوشته تکست دیگه ای که ساختیم با اون برابر باشه بعد بزن وقت لایوتمون شروع شد به ااون گلوبال وریوبل امتیازمونکه تو بازی داریم اضافه کنه تا مال ما درست شده تو پست بعدی رو سورس فلپی انجام دادم می فرستم

خیلی ممنون 63
اگه میشه زودتر سورس رو بزارید 1

اینم لینک دانلود سورس دانلودhttp://s8.picofile.com/file/8328859368/%....capx.html
خیلی ممنون 63 21
  پاسخ


 سپاس شده توسط: kakmamad
#6
(1397/3/20، 10:42 عصر)amir 536 نوشته است:
(1397/3/20، 08:47 عصر)Appygam نوشته است:
(1397/3/20، 06:07 عصر)amir 536 نوشته است:
اول یه تکست تو لایوت بازید میزاری بعد اون تو تکستش رو با امتیاز خودمون برابر میکنیم بعد تو اون لایوت دیگه یه تکست می زاریم بعد یه گلوبال وریوبل میزاری می نویسی تو ایوون نوشته تکست دیگه ای که ساختیم با اون برابر باشه بعد بزن وقت لایوتمون شروع شد به ااون گلوبال وریوبل امتیازمونکه تو بازی داریم اضافه کنه تا مال ما درست شده تو پست بعدی رو سورس فلپی انجام دادم می فرستم

خیلی ممنون 63
اگه میشه زودتر سورس رو بزارید 1

اینم لینک دانلود سورس دانلودhttp://s8.picofile.com/file/8328859368/%....capx.html
سلام خیلی ببخشید 2 من با توجه به سورس رفتم ولی متاسفانه کار نکرد 
اگه میشه یه نگاه به سورسم بکنید ببینید کجاشو اشتباه رفتم
لطفا تو تلگرام پیام بدیدسورس رو بفرسم البته اگه مشکلی نداره 18 
Telegram: Contact @mdsking
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#7
ببخشید تلگرام نمیشه همینجا بفرستم
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#8
سلام
برای اینکار اصلا نیاز به سورس نیست , وقتی مرحله تموم شد , یعنی وقتی که دیگه کاربر سکه نمیتونه جمع کنه , این اونت رو بزنید.
کد:
Sekeha > set value > Sekeha + Seke
Sekeha متغیر اصلی سکه های شماست(همه ی سکه ها) و Seke متغیری هست که سکه های این مرحله توش ذخیره میشه.
شما وقتی مرحله تموم شد مثل اونت بالا بگید متغیر اصلی سکه ها(Sekeha) مقدارش بشه خودش + متغیر Seke

بعد هم با لوکال استورج ذخیره کنید متغیر رو.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: Appygam ، mahdi_R8095
#9
(1397/3/21، 02:40 عصر)shazde نوشته است: سلام
برای اینکار اصلا نیاز به سورس نیست , وقتی مرحله تموم شد , یعنی وقتی که دیگه کاربر سکه نمیتونه جمع کنه , این اونت رو بزنید.
کد:
Sekeha > set value > Sekeha + Seke
Sekeha متغیر اصلی سکه های شماست(همه ی سکه ها) و Seke متغیری هست که سکه های این مرحله توش ذخیره میشه.
شما وقتی مرحله تموم شد مثل اونت بالا بگید متغیر اصلی سکه ها(Sekeha) مقدارش بشه خودش + متغیر Seke

بعد هم با لوکال استورج ذخیره کنید متغیر رو.

مشکل من اینه که نمیتونم با لوکال استورج ذخیره کنم 20 20
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#10

(1397/3/21، 03:52 عصر)Appygam نوشته است: مشکل من اینه که نمیتونم با لوکال استورج ذخیره کنم 20 20

تو این لینک روش سیو کردن بازی با سه روش توضیح داده شده:


آموزش کامل ذخیره کردن بازی
  پاسخ


 سپاس شده توسط: Appygam ، shazde


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Information پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا ya mahdi 0 213 1404/1/17، 05:43 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  نحوه خروجی اندروید کوردوا ya mahdi 0 169 1404/1/11، 04:06 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
Wink حل شده مقادير لازم در environment variable ᔕinaᗪehghani 24 11,548 1403/10/23، 12:10 صبح
آخرین ارسال: Tggi
  تپسل .....فروشگاه Hamidreza 3 1,923 1403/10/22، 11:57 عصر
آخرین ارسال: Tggi
  خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 0 123 1403/8/25، 02:08 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi

پرش به انجمن: