1400/6/8، 06:42 عصر
سلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیز
من یک سوال از دوستانی که با کانستراکت3 کار کردن داشتم.
میخواستم بدونم مکانیزم و روش خروجی گرفتن نیتیو کانستراکت3 همون روشی هست که در سایت فونگپ قبلا استفاده میشد؟
دلیل این سوالم اینه که من بازیهایی که با فونگپ قبلا خروجی میگرفتم پرفورمنس خیلی خوبی داشتن. بازیها خیلی نرم و روون حتی روی گوشیهای خیلی ضعیف اجرا میشدن اما وقتی همون بازی رو انتقالش میدم روی کانستراکت3 و خروجی میگیرم بازی روی گوشیهای ضعیف خیلی لگ داره و اصلا نرم و روون اجرا نمیشه و توی بازی یک فاصله زمانی بین انتقال به لی اوت بعدی به وجود میاد و در هنگام پخش چند افکت صوتی بر روی بازی یک لحظه موزیک پس زمینه قطع میشه و حتی توی گوشیهای ضعیف دایم بازی هنگ میکنه و از بازی میپره بیرون و حتی گوشی هنگ میکنه. این مشکل در خروجیهای html5 نیست و فقط بر روی خروجی اندروید این مشکل ظاهر میشه.
مگه روش خروجی گرفتن کانستراکت3 متفاوته؟ و اگر هست خب این که پیشرفت نیست... عملا پسرفت کرده!!!
من یک سوال از دوستانی که با کانستراکت3 کار کردن داشتم.
میخواستم بدونم مکانیزم و روش خروجی گرفتن نیتیو کانستراکت3 همون روشی هست که در سایت فونگپ قبلا استفاده میشد؟
دلیل این سوالم اینه که من بازیهایی که با فونگپ قبلا خروجی میگرفتم پرفورمنس خیلی خوبی داشتن. بازیها خیلی نرم و روون حتی روی گوشیهای خیلی ضعیف اجرا میشدن اما وقتی همون بازی رو انتقالش میدم روی کانستراکت3 و خروجی میگیرم بازی روی گوشیهای ضعیف خیلی لگ داره و اصلا نرم و روون اجرا نمیشه و توی بازی یک فاصله زمانی بین انتقال به لی اوت بعدی به وجود میاد و در هنگام پخش چند افکت صوتی بر روی بازی یک لحظه موزیک پس زمینه قطع میشه و حتی توی گوشیهای ضعیف دایم بازی هنگ میکنه و از بازی میپره بیرون و حتی گوشی هنگ میکنه. این مشکل در خروجیهای html5 نیست و فقط بر روی خروجی اندروید این مشکل ظاهر میشه.
مگه روش خروجی گرفتن کانستراکت3 متفاوته؟ و اگر هست خب این که پیشرفت نیست... عملا پسرفت کرده!!!